سه شنبه , 21 می 2024
عموما وقتی نام برند های لباس در دنیا و ایران را می شنویم به این فکر می کنیم که این شرکت ها چگونه به این موفقیت رسیده اند؟ آیا راه سختی داشته و یا به دلیل شرایط و انحصار بازار به این موفقیت رسیده اند.
چرا پس از گذشت چند سال هنوز هم مانند گذشته همان قدرت در تولید و چرخه فعالیتی کسب و کار را دارند؟
این شرکت ها بودجه و پشتیبانی خیلی عجیب و غریبی نداشته و یک شبه هم به این نقطه نرسیده اند، بلکه از الِمان مد و همین طور توجه به شخصی سازی بهره برده اند. مانند دیگر شرکت ها کار و فعالیت خود را شروع نکرده و سعی کرده اند یکتا باشند.
این شرکت ها پس از پیشرفت چند پله ای طراح های خلاق و هر چند کم تجربه را استخدام کرده و از کارشان استفاده کرده اند
می 13, 2019
دسامبر 15, 2018
نوامبر 19, 2018
نوامبر 6, 2018